Tuesday 12 February 2013

Reti Belajar Hormat Orang Tak?

Salam. Entry untuk bulan February yang tajuknya sangat laa annoying. Bhahah! Well sorry for late updating my bloggie. Sorry bloggie lil munchikin!

Ekceli something happend laa last night, bosan betol cuti-cuti ni orang kacau mood holiday aku. Ahaks. Haa as yolls noe laa hakak ni memang takde facebook mahupon twitter tapi ada instgram je sebab aku suka amek gambar sendiri. Aww! Tapi aku cukup hangin dengan sorang mamat ni. Yang macam tak reti bahasa gurau ke, serius ke. Paling aku menyampah tetibe nak tacing tak bertempat lagi best aku kena sound. Padahal boleh je nak whatsapp bagitau jangan komen yang menyentuh hati kan? Alah, asalnya aku komen apesal tak hajak makan luar.Tu pon nak serious ke? Pastu dia balas "haha nanti ada duit kita g makan sama eh" okay la kan? Padahal aku takde laa heran sangat pon n tak amek port langsung hal keluar tu. Macam laa selama dia dengan aku, RAJIN ajak aku keluar kan? Dah tu aku just kata " alaaa yelaa, tengok wayang tak ajak, makan pizza pun ajak" serius ke bunyi komen aku tu? Bhahahaah! Macam serius gila je bagi dia. Pastu nak reply dia orang miskin bagai. Hello bro, aku sikit tak kesah pasal duit tapi takyah laaa nak sound aku kat komen instagram tu haa. Selama ni kau komen gambar aku tak hajak kau keluar, takde pon aku nak tacing macing dengan kau plak kan? Tetibe nak emo pasal duit, alasan bodoh dia bagi aku, dia sunyi sensorang 2-3 hari ni. Member malas nak layan. Apa benda tu?? Ada kaitan ke duit tu dengan aku? Dia pernah bagi stetment kat aku dulu, kata kawan-kawan dia ada jee time susah, aku ni takdee time dia susah sebab tu aku kena layan macam ada dengan takde je. Skang kau susah member pon malas nak layan kan? Dah tukar stetment ke bro? Alahai. Kesian la. At least kalau kau dah pernah buat palat dengan aku, respect aku laaa sikit, benda ada whatsapp or message tak boleh cakap kau tacing kat message ke? PERLU nak komen kat instagram tu macam tu? Pastu reti whatsaapp aku kata aku plak macam malukan dia kat instagram sebab sedara, atok nenek sepupu sepapat kau baca aku komen? Yang kau mereply sound-sound aku tu tak adik sedara mak bapak sepupu sepapat aku baca plak kan? Macam instagram tu keluarga kau je ada? Kalau rasa tak puas hati private laaa chat dengan aku. Toksah nak poyo sembang kata kau miskin bagai laaa sebab aku tak hadap sesen pon duit orang. Sebab aku berkoje, bukan mintak sedekah. Haa kan tak memasal kena dengan aku awal-awal bulan feb ni. Pikir sikit orang lain, pikir sikit orang lain lagi banyak masaaalah takde pon nak tulis komen bagai macam kau.

Haa ni cter lain plak. Semalam kan cuti Raya Cina, so aku spent time dengan family and Ajeem. Lama tak lepak dengan dia. Makin ensem plak mamat ni skang. Kiteorang pergi DESA WATERPARK beb. Tapi macam spoiled gila laa, sebab double tube habis dalam desa waterpark tu dah macam sardin dah. Aku mandi kojap pastu malas dah sebab serabut alam and panas gile. So aku sangat takot kena sunburn makanya aku lepak jela dengan Ajeem kat tepi tu sambil minum air and cuci mata pompuan seksi. Ahahaha. Haa ni sikit je gambor. 1 jer kot gambar nya sebab panas and aku punya mood malas nak amek gambar ritu.

Sorry Jeem kidnap gambar kite! Btw nice shot la jugek dia hamek.
 
 

No comments:

Post a Comment