Wednesday 23 January 2013

Annual Dinner Deleum 2012

Aha! Salam kepada semua readers..*kalau ada orang sudi baca ler

Sementara nak tunggu waktu-waktu balik ni dengan boss tengah takde, so aku berpura-pura sikit membisi kan diri menulis belog lah. Lupeee nak setori kat korang aku g annual dinner 1st time dalam hidop aku weyh! *jakun kan? abaikan...

So tahun lepas 19 Nov 2012 aku baru laa masuk koje kat field yang paling aku suka Oil And Gas yaww, rejeki aku akhirnya lepas seminggu abes pekse terus dapat koje kat Deleum. Tak cukup murah lagi rejeki, dapat plak gaji suku and dapat pegi annual trip. Fulamak, aku punye heksaited kemain lagik. Iye laaa sape tak heksaited nak pergi jenjalan. Aku memang kaki berjalan beb, kau offer la aku nak g mana, kompem aku semangat! Tahun ni kompeni aku bawak g Melaka jer, okay laaa dari tak pegi langsong kan? Makanya aku drive kete dari KL ke Melaka bawak 3 orang kawan baru aku, Nida dah macam kakak aku dah, si Alice kawan cina aku yang sangatttt sporting n understanding dan Mira. Gerak kemain semangat dari KL pukul 9.30 pagi nak ke Melaka, padahal check in kul 12 tgh ari. Okay laaa sampai ngam ngam. Tema annual dinner dia, Glemerous katanyaaa sesuailah dengan aku ala-ala jah glemer ni kann.ahaaiiii. Prepare ler aku dengan jayanya membeli gaun malam warne maroon. Nak tengok gaun? haaa kejap lagi ehhh. Kiteorang lepak kat Philea Resort perghh not bad la weyh sana, dah macam dok kabin dah but enjoyy.

see nampak tak bilik aku? yang pompuan tu Alice
 
 
Aku dok sebilik dengan Alice, sebab aku selesa gila lepak dengan dia. Dia memang sempoi gile laaa memang paham orang melayu cam kita semua punya adat and also dia tau pasal islam sikit-sikit. Well Alice, im proud of you lahhh!
 
 
Abaikan kalau aku nampak gemok kat sini sebab baju okay!
 
 
Amacam? cantek tak Philiea Resort ni, osem kan? Kalau korang nak honeymoon ke hape ke seswai sangat lah. Pastu ada la lagi gambar. So korang jangan muntah okayy tengok gambar-gambar gemok, buruk aku ni. Hahah!
 
 
Ni time kiteorang lunch sesampainya di Philea Resort tuh
Yang ujung kiri tu Mira tengah tu Nida
 
 
Akhirnyaaa tibe laa mase bermekap macam prom queen aku malam tuuu, Malam annual dinner yang super meletop *bunyi macam Neealofa okeh! Sila muntah and enjoy the gambar. Thanks
 
 
Aku macam biasa kat tengah takmo kaco line
Aik?Mira tu yang pakai baju hitam dah tanggal tudung.Opss!
Sangat mengikut tema gamaknya.
 
Haa aku yang macam alalalala Ayu Raudah gitueww!
Sebelah aku, Aliceee!
 
Pewwitt,ni aku okay? Super Pendek!
 
Okay bersama 2 orang gojes ni.
Nida, you sempoi sangat,pakai baju tunang!
Kerlas and sempoi.
 
 
 
Rase bile makeup tetebal ni macam PENANTIN pulak kannn! Ahaaaa. verangan sangat kann! Okay tu jer nak share gambar. Saje nak show off. Ahaks. Bye semuaaaaa

 

No comments:

Post a Comment