Tuesday 29 January 2013

Psst..Aku Kaki Camwhore.Hik3

Salam semua.

Ni salah satu gambor syiok sendiri.Kbai


Ehem. Sesapo yang ada instagram aku mesti aku, aku ada satu perangai perasan gilos. And yeah aku seorang camwhore. Hahah! Ekceli tu perangai and hobi aku laaa. Klakar gak member-member selalu bahan aku amek gambar sendiri. Boleh kata aku suka laaa buat muka kalau kat camera, tak dela aku malu sangat time aku bergambor sendiri. Miahahah. Aku sogan nak suruh orang amek gambor. Dalam otak aku, baik aku hamek gambor sendirik. Well, ramai je perangai cmtu contoh macam retis even ct nurhaliza *pewwit idola aku pon hamek gambor sendiri, mana yang suka ngomen kata geli nak tengok gambor amek sendiri tuewww jelessss sebab memang dia lawa and dia suka amek gambor sendiri biaq p laaa kat dia. Kalau cam aku, aku bukan retis so tak de laa beriban-riban followers nak nengok gambar syiok sendiri aku. Kekadang aku ni jenis tak yakin dengan penampilan aku, contoh kalau mata aku merah sebab sakit, aku tak kompiden pakai spek. Tapi depa kata aku elok je pakai spek, serious aku less kompiden beb. Macam baju ke, seluor ke, tudung ke memang aku tak reti pilih sebab takot tak kena, so dengan cara amek gambar sendiri ataupon berdiri 1/2 jam depan cermin untuk aku tau cemana ghope aku kalau aku pakai spek ke hapa ke. Aku lagi kompiden pakai lens, tapi ada gak kengkawan cakap aku sesuai pakai spek. Tah tatau aku! mata orang kannn? Apa boleh buat.Ekekek!



Haa yang ni gambor yang member amek. Tak setai langsong ghasenya
 
 
Macam make up laaa kan, aku memang tak reti sangat nak make up campur colour tu la ini laa sebab takut jadi tepong gomak certain orang muka depa tak de lawa mana tau, tapi sebab dorang kompiden touch up sana sini, sekali make up perghhhh! cantek sey macam retis korea. Aku? hampeh memang tak reti sungguh. Malam annual dinner tu pon aku memula letak celak dengan bedak nipis and blusher jer pong. Member aku bising sebab aku make up "biasa" jer. Bagi aku dah luar biasa dah tu sebab aku selesa gitu kan? Sekali member aku touch up sana sini, okay la "luar biasa" sikit laa dari makeup nipis aku. Cuma rasa berlapis 3  lapis laa bila kau letak banyak sangat benda-benda make up itueww. Aku ade masaalah ni sebab dulu aku ni tembam and tak setai pon. Dah besau-besau ni la baru reti sentuh make up, pakai celak la hape laaa, getik betoi aku skang kan? Miahahah!

Macam dari segi baju or fashion seriously aku langsung tak reti and bak kata adik 2nd aku, aku tak up to date tapi bukan laa melampau-lampau pakai spek besau gajah pastu makeup macam gomak tu. Aku reti la cuma tak follow laaa baju-baju trend baru memandangkan badan aku agak chubby kan so jangan berangan la aku nak pakai puplum ke, legging ke berpesen pesen tu memang tak kena la. Aku kekadang g jenjalan memang aku nampak even orang tu XXL size or more depa sangat reti hokey ikot fesyen, lawa n kemas gila plak tu! Aku? hampeh bunyik macam loser gilos. Nak beli baju pon kena mintak tolong adik aku pilihkan, mama aku pilihkan, balak aku pilihkan. Lahai mau dorang tak bebulu nengok aku tak reti milih. Kadang-kadang nak pilih tudung pon kena suruh mama or adik aku tengokkan. Itu la salah satu reason aku jadi camwhore @ syiok sendiri. Nak tengok lawa ke tak aku makai segala mak nenek tu.

 

Ni aku pakai spek, so aku rasa macam tak best pakai spek sebab
less kompiden,makanya aku terai
amek gambau dalam 5 snap kot nak
kompem kan okay ke tak aku pakai spek.

No comments:

Post a Comment