Sunday 10 March 2013

Childhood Friends

Salam. Fuhh lama tak update bloggie ni. Alahai rindu gilos sangat kat ucuk anje ni. Kikiki. Okay 2 minggu lepas punye citer aku peram dah jadi tapai dah pon baru arini aku nak cter. So arini aku akan update 2 cter, satu cter peram satu lagi cter semalam dan kelmarin. Hokey hanak-hanak?

Lets start it 1st beybeh, 2 minggu lepas bape hari bulan eh? Sat nengok kalendar sat naaa. Hokey, 2hb ada sejarah baru ni. Punya laa lama gila weyh aku tak balik hometown aku, Johor Bharu last-last dapat gak balik after 4-5 years gak laa aku jadi orang lupo daratan kejap, selain menyokong pasukan bola sepak bukan negeri aku sendirik. Bhahahhaa. Sebenarnya kebetulan je datang JB tu, yolah aku skang dah duk KL so agak jauh ler aku nak poie ke JB tu, bukan tak rindu nak balik ke sana, rindu gak tapi mase takde lagi. Berbalik pada punca aku balik ke Johor sebab ade kenduri kawen Kak angkat ayah aku yang umo hanak dia sebaya dengan aku, doploh pat taun. Jelly kan? Baye aku dah kawen!!!! Aku? Tah bile tah, tahun depan kot? Aminnnnn.

Aku dalam diam-diam dah berjanji laa dengan childhood friends aku kat Instagram yang kata aku nak mai JB, gumbira laaa hati bebudak ni nak jumpe bestie lama kannn *including aku lah! Tapi plan tu hampir musnah berderai sebab mama aku berhasrat nak balik awal  plakk. Frust la gak aku. So aku try memujuk mama aku sampai le dia setuju nak balik lambat sikit. Alah mak childhood friend aku pon bestie mak aku gak. Yeah hidup anak GURU! Makanya berjumpe laaa kami di hari agak bersejarah untuk peribadi aku. Sini aku sajikan beberapa keping gambar untuk tatopan kalian rakyat

Macam biasa, aku kat kiri ler,
tengah hero malaya, Afiq and kecik molek ni, Fatin
 
 
Im gonna missed you guys soo much!
 
 
Geng lamo tak jumpe,bajet cter masaalah negara
 
 
 

No comments:

Post a Comment