Sunday 31 March 2013

Hello "Dear Bawalicious"

Salam semua dan selamat bermonday blues again!

Aha, aku dah lama dah tak mai kerja setat Jumaat, Sabtu, Ahad amboih seronok naa bercuti sakan. Korang ingat tak aku pernah cerita dalam satu entry aku tajuk dia "Berbakatkah aku dalam bisnes?"kalau nak baco kelik sini. Arini aku nak memperkenalkan satu cita-cita aku hendak membuka satu kedai tudung online diberi nama "Dear Bawalicious". Hope korang boleh bagi sokongan moral pada aku yang baru nak start bisnes ni. Alhamdulillah so far family aku yang banyak bagi support dari segi modal and moral. Aku pada awalnya takut nak start bisnes ni, sebab banyak benda negative dalam otak ni "laku ke produk aku ni?" "boleh ke aku jual"
Alaa, macam ayat aku dalam entry tu lah. Takut beb, tapi mama aku banyak bagi supportm dia kata tak cuba tak tahu. Sekurang-kurangnya kita dah berusaha untuk membentuk satu bisnes untuk diri kita.

Yelah, zaman sekarang ni kau duduk KL mana nak cukup dik non? Gaji kau baru RM1000++ nak simpan buat kahwin, simpan untuk belanja, simpan itu ini takkan cukup punye jimat macamana pun hujung bulan kering kontang jugak. Mama aku tahu aku ada cita-cita nak bukak jualan online tudung, tapi belum kesampaian lagi. Pastu aku pk-pk umor dah berapa? Dah doploh pat. Kahwin? mesti la nak kan? tapi duit takdak! macamana tu?

Aku muhasabah diri, renung-renung memalam buta tu akhirnya aku buat keputusan untuk mencuba merealisasikan cita-cita aku yang suci murni ni. Lahai ayyatttt. Maka tertubuhla satu blog yang aku beri nama "Dear Bawalicious" tu nama jela, tapi tak semua produk tudung tu bawal sahaja, ada jugak tudung express yang lain kita akan cuba pelbagai produk tudung dan juga aksesori tudung untuk pelanggan. So guys, please visit my baby, "Dear Bawalicious" and cuba try shooping dengan aku pulaks! hik3. byee. http://bawaliciousboutique.blogspot.com/




4 comments:

  1. goodluck with ur online business!!
    keep it up..
    kalo kite berkenan,kite bli ok??
    peace!!!

    p/s: da kaye ley kawen grand2 an an? :P

    ReplyDelete
  2. yeyyy. thanks for the support babe! hugs!

    ReplyDelete
  3. yess! hidop kak jah glemer!

    ReplyDelete